Wat zijn de bezorgkosten?
Gratis levering voor bestellingen vanaf € 3.950,-. Tot een orderwaarde van 3950 euro bedragen de bezorgkosten in Nederland meestal 89,-. Voor sommige producten gelden afwijkende tarieven, voor de parasols geldt bijvoorbeeld altijd gratis levering. Daarnaast zijn de bezorgkosten voor grotere of zwaardere producten soms hoger. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
De transportkosten voor een levering op de Waddeneilanden zijn op aanvraag.
De bezorgkosten naar België bedragen altijd € 99,-.
Wat is de levertijd van jullie producten?
Met een assortiment van ruim 3.500 producten gelden er verschillende levertijden. Dit staat per product duidelijk aangegeven. Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling een gewenste leverdatum opgeven. Houd hierbij rekening met de aangegeven levertijd op de productpagina. Als je niets aangeeft dan leveren we zo snel mogelijk. We sturen altijd nog een e-mail met de uiteindelijke leverdatum. Daarnaast stuurt de transporteur ook nog een e-mail met de verwachte aankomsttijd. Wil je de bestelling pas op een later moment ontvangen? Geen probleem. Geeft dit dan aan tijdens het plaatsen van je bestelling.
Op welke dagen bezorgen jullie?
Onze transporteurs rijden van maandag tot en met vrijdag.
Hoe wordt de bestelling geleverd?
Alle bestellingen worden afgeleverd tot aan de voordeur. Bij flats en appartementscomplexen is de levering tot aan het gebouw. De chauffeur plaatst de pallet op een door hem te bepalen plaats. De goederen worden dus niet naar boven bezorgd. Voor zware goederen kan je hulp gevraagd worden bij het uitladen. De chauffeur is, tenzij anders, afgesproken alleen.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren terwijl deze al op transport is? Dan hanteren we annuleringskosten op basis van de gemaakte transportkosten.
Kan ik zelf een gewenste leverdatum opgeven?
Je kunt tijdens het plaatsen van je bestelling een gewenste leverdatum aanklikken. Houd hierbij rekening met de levertijd van het desbetreffende product. We zullen ons best doen om je bestelling af te leveren op de opgegeven datum.
Hoe kan ik betalen?
Bij Countrywood ben je altijd zeker van een veilige en betrouwbare bestelomgeving. Onze online kassa wordt geregeld door Mollie Payments zij bieden een beveiligde betaalomgeving. Daarnaast is onze website voorzien van een SSL certificaat. Dit betekent dat de site extra beveiligd is. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over je privacy en persoonsgegevens.
Je kunt bij ons gebruik maken van de volgende betaalmethoden:
iDeal
Bancontact
SOFORT Banking
Mastercard
Visa
PayPal
Daarnaast kan je er ook voor kiezen om achteraf of in termijnen te betalen.
Achteraf betalen kan via Klarna. In termijnen betalen kan tegen 0% rente met IN3.
Hoe weet ik of ik veilig bij jullie kan bestellen en betalen?
Op de website van het onafhankelijke bedrijf The Feedback Company vind je echte reviews over ons bedrijf. Onze online kassa wordt geleverd door Mollie, een grote betrouwbare Nederlandse partner voor online betalingen. Twijfel je nog? Kies dan zonder extra kosten voor achteraf betalen via Klarna. Niet tevreden over je aankoop? Geen probleem; bij Countrywood heb je altijd 14 dagen bedenktijd.
Is retourneren gratis?
Wanneer je de bestelling zelf terugbrengt krijg je het volledige aankoopbedrag teruggestort. De kosten van een retourzending zijn altijd voor eigen rekening.
Kan ik een ander product ontvangen?
Ja, zeker, ruilen is ook mogelijk. Je kunt ervoor kiezen om het product zelf om te ruilen, maar wij kunnen dit ook voor je doen.
Kan ik mijn bestelling buiten de 14 dagen retourneren?
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wil je jouw bestelling annuleren terwijl deze al op transport is? Dan hanteren we annuleringskosten op basis van de gemaakte transportkosten.